Platforma komunikacji

Spotkania i komunikacja Animatorów odbywają się Online na platformie MS Teams zarządzanej przez Instytut Myśli Schumana. Służymy pomocą. W przypadku pytań, prosimy kontaktować się z poniższymi osobami.

Oto kilka podstawowych wskazówek dotyczących platformy MS Teams. Aplikacje MS Teams można ściągnąć ze strony: https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-365/microsoft-teams/download-app.

Po akceptacji zgłoszenia Animatora, zostanie założone konto na MS Teams.

Na wskazany przez Animatora adres mailowy zostanie przesłane hasło i login do konta. Właśnie tego hasła i loginu należy użyć przy instalacji aplikacji MS Teams. Po zalogowaniu się do aplikacji, z menu należy wybrać zakładkę “Zespoły”. Następnie należy wybrać zespół pod nazwą “Animatorzy wizerunku Polski” . Aby dołączyć do odpowiednich spotkań wybieramy odpowiedni kanał i na niebieskim pasku w głównej części ekranu klikamy ikonę “Dołącz”. Należy pamiętać o włączeniu ikonki “kamera”. Mikrofon włączamy tylko wtedy, kiedy chcemy zabrać głos, aby uniknąć sprzężeń z głośnikami. W górnej części ekranu znajduje się inne menu, gdzie w zakładce “pliki” będą umieszczane materiały dotyczące tematów omawianych na spotkaniach.

W spotkaniu można wziąć udział również jako „Gość” korzystając z linku otrzymanego od organizatora spotkania. W tym przypadku wystarczy, po naciśnięciu na link, wskazać opcję „Kontynuuj w tej przeglądarce”.

Włodzimierz Ossowski

Pomoc Techniczna

✉️ Wlodzimierz.Ossowski@IMSchuman.com
📞 + 48 698 732 965

Skip to content